loading...
www.zaminfilm.ir
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 49 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (1)

دانلود فیلم بیا با من با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

دانلود فیلم، دانلود فیلم بزرگسالان، دانلود فیلم ایرانی جدید، دانلود فیلم با لینک مستقیم

توجه: در صورت درخواست صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود.

دانلود فیلم بیا با من با کیفیت اورجینال

.

نام اثر: بیا با من

محصول: ایران

مخاطب: عام

موضوع: اجتماعی

کارگردان: شهاب حسینی

بازیگران: شهاب حسینی، نگار جواهریان، مینا ساداتی و فخرالدین صدیق‌ شریف و…

تاریخ انتشار: 1394

. دانلود فیلم بیا با من

خلاصه داستان: بیا با من اولین تجربه کارگردانی شهاب حسینی عزیز است،شهاب حسینی: این تجربه ایست که شاید ارزش دیدن داشته باشد. این فیلم داستان زندگی مجرمی است که مرده یا در حال مردن است. او تصمیم می گیرد به ملاقات خدا برود و موقعی که به محل قرار می رسد می بیند افراد دیگری نیز در آنجا حضور دارند و منتظر ملاقات با خدا هستند و…

.mkv

دانلود فیلم بیا با من با کیفیت اورجینال

 

uptv.tvدانلود فیلم بیا با من با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم
uptv.tvحجم: 768 مگابایت
uptv.tvفرمت:

این فیلم متعلق به سایت زمین فیلم میباشد

زمین فیلم را به خاطر بسپارید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط معین در تاریخ 1394/05/14 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

سلام به سایتت سر زدم ممنون میشم به وب منمسر بزنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 955
  • بازدید ماه : 955
  • بازدید سال : 33,024
  • بازدید کلی : 141,033
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر